Home » Contact » Veel gestelde vragen

Wat is de levertijd?
Tussen de 6 en de 12 weken, dat is per product verschillend.

Maatwerk verschilt.


Hoe plaats ik een bestelling?
- webshop.
- Email info@destaalhoeve.nl (bijvoorbeeld bij afwijkende afmetingen).
- Telefoon. of Whatsapp
- Maak een afspraak en kom langs in de werkplaats.


Bestellen via de webshop:
Klik op het gewenste meubel, kies de juiste afmeting en de gewenste afwerking/kleur. Vervolgens klikt u op bestellen, dan komt het meubel in de winkelwagen. Hier ziet u een overzicht van de bestelde meubels. 
Als u de gewenste meubel(s) in de winkelwagen heeft geplaatst en wilt afrekenen, eerst aangeven of u de meubels zelf komt afhalen of dat deze bezorgd moeten worden.
Vervolgens klikt u op afrekenen. Hier vult u de gevraagde invulvelden in. Heeft u nog een bepaalde wens of moet bijv. de tafel uit elkaar geleverd worden, dan kunt u dit in het veld “Bestelling opmerkingen” invullen. Als de velden allemaal zijn ingevuld, controleert u of u de juiste artikelen en afmetingen besteld heeft. Klopt dit, dan kunt u voor een van de 2 betaalopties kiezen:
Betalen via factuur.. De factuur is tevens uw bestelbevestiging.
Betalen bij afhalen. U kunt bij afhalen pinnen of gepast contant betalen
Daarna klikt u op bestelling plaatsen. U krijgt hiervan gelijk een bevestigingsmail.
Gebeurt dit niet, kijk dan even bij uw spamberichten, hier komt onze mail helaas wel eens terecht .

Binnen 3 werkdagen krijgt u van ons een mail in welke week uw bestelde meubels gemaakt/klaar zijn.

 

Bestellen via de mail:
Hier kunt u uw bestelling plaatsen als u afwijkende afmetingen heeft. Vermeldt a.u.b. het gewenste meubel, de gewenste kleur, de gewenste afmetingen, uw adresgegevens en telefoonnummer. Binnen 3werkdagen zullen wij uw email beantwoorden.



Bestellen via de telefoon:

Wij proberen altijd de telefoon op te nemen, dit lukt helaas niet altijd, maar als u uw naam en telefoonnummer in de voicemail inspreekt, bellen wij u zo snel mogelijk terug. Of stuur ons een appje via onze mobiele site.



Bestellen via de werkplaats:
Wij kunnen ons voorstellen dat u bepaalde ontwerpen of vragen eerst even persoonlijk met ons wilt bespreken. Bel/mail of app even voor een afspraak en kom langs in de werkplaats. Daar kunnen we uw wensen bespreken en kunt u diverse meubels zien. Ook in de werkplaats kunt u dan de gewenste meubels bestellen. 


Welke kleur?
Als één van de weinige aanbieders van industriele meubelen, bieden wij u de mogelijkheid om de meubels helemaal samen te stellen zoals u wenst qua kleuren en afwerking.


Wat zijn de bezorgkosten?
Omdat wij de klanten, die de meubels zelf afhalen niet willen laten betalen voor iets waar ze geen gebruik van maken, hebben wij geen prijzen met “gratis bezorging” , zoals veel duurdere aanbieders wel hebben.
De bezorgkosten worden gelijk bij de totaalprijs berekend.
De koerier komt meestal alleen, daarom vragen wij u om even mee te helpen uitladen. De meubels worden tot aan uw voordeur bezorgd, dit i.v.m. de verzekeringskwestie.

 

Hebben jullie een showroom?
Wij hebben geen showroom. Wel een werkplaats met genoeg voorbeelden.
Hier bent u (op afspraak) welkom.



Op welke manier kan ik betalen?
Betalen doet u vooraf bij de webshop meubels.
Bij maatwerk vragen wij 50% vooraf en 50% bij levering.
U kunt op de volgende manieren betalen:
Via overschrijving (Uw bestelling wordt pas geleverd als de betaling binnen is.)
Via pin 
Contant

 

Hebben jullie een afhaalpunt?
U kunt uw bestelde meubels op afspraak komen afhalen in Ede.



Ik heb geen bevestigingsmail /antwoordmail ontvangen?

Wij mailen u altijd binnen 3 werkdagen terug. Heeft u geen bevestigingsmail van uw bestelling of antwoord op uw vraag ontvangen? Dan kan het volgende fout zijn gegaan:
Uw emailprovider ziet onze mailtjes als spam en heeft onze mail in uw spambox/ongewenst box gedeponeerd.
U heeft een typefout gemaakt en ons het verkeerde emailadres doorgegeven.